
Pedri tornarà per ser titular i Xavi Hernàndez té clar que Nico i Gavi no aniran a la banqueta
La temporada passada, Pedri González va ser el jugador revelació del Barça i de la selecció espanyola. El jove migcampista ho va jugar tot i ha guanyat el premi Golden Boy a millor jugador jove de la temporada. Va ser una temporada atípica per culpa de la pandèmia de covid-19 ja que la 2019-2020 va anar pràcticament encadenada a las 2020-2021. L’Eurocopa i els Jocs Olímpics de 2020 es van passar a l’estiu de 2021 i Pedri va participar a les dues competicions després de no haver-se perdut gairebé cap partit amb el Barça.
I això ha passat factura. Les molèsties físiques no van trigar a arribar. Unes molèsties que van esdevenir en lesió. Una situació similar a la que va patir Javi Puado, de l’Espanyol. Per sort el migcampista canari podrà tornar a principi d’any i després d’uns partits d’adaptació, ningú dubta que serà titular. El problema (tant de bo tots els problemes fossin així) és que al mig del camp del Barça hi ha molta qualitat i Xavi no vol que el retorn de Pedri perjudiqui l’evolució de dos cracks com són Nico i Gavi.
Al gener també debutarà Fran Torres i serà el mes del retorn d’Ansu Fati. Tot això obligarà a endarrerir Gavi en molts partits. Si Xavi Hernàndez vol que els 3 joves siguin titulars hi haurà un perjudicat clar o fins i tot dos en funció del partit i de l’esquema de joc que decideixi l’entrenador. Sergio Busquets i Frenkie de Jong, que fins ara han estat titulars indiscutibles, seran els dos principals perjudicats. Busquets té més opcions de seguir sent titular els partits que Xavi aposti per Gavi a davant. A més, el fill del mític porter Carles Busquets ja té una edat i acceptaria anar perdent protagonisme. Ell també ve de la Masia i entén la situació.
Frenkie de Jong, en canvi, no vol marxar del Barça i creu que té nivell per ser titular. Ha baixat molt el rendiment i això possiblement el sentenciarà. El Barça tampoc no descarta vendre’l al gener per poder fer caixa. Sap que si d’aquí a juny juga poc el preu baixarà. Actualment els equips interessats podrien pagar una xifra entre 70 i 90 milions d’euros. No trigarem gaire a conèixer els plans defintius de Xavi i les conseqüències que tot això tindrà a final de temporada.
8 pensaments en “El retorn de Pedri enviarà a la banqueta aquest jugador”