
La patronal d'oci nocturn pren aquesta decisió al cas Alves
El cas Dani Alves continua generant polèmica
La patronal d’oci nocturn Spain Nightlife i la Federació Catalana d’Associacions d’Activitats de Restauració i Musicals (Fecasarm) presentaran la setmana que ve un escrit conjunt davant del jutjat que investiga el cas de la presumpta agressió sexual del futbolista Dani Alves a una noia a la discoteca Sutton de Barcelona, amb l’objectiu de personar-se com a acusació popular.
En un comunicat, les patronals argumenten que “no poden romandre impassibles davant de fets tan greus malgrat que respecten la presumpció d’innocència de l’acusat”. El secretari general de les dues patronals, Joaquim Boadas, ha expressat la seva voluntat que “els fets s’aclareixin com més aviat millor”, i ha dit que l’Associació Internacional d’Oci Nocturn (International Nightlife Association) també estudia personar-se.
El representant legal de les dues entitats empresarials ha exposat que “els locals d’oci nocturn són espais segurs, més quan la gran majoria incorporen mesures especials i protocols per evitar casos d’agressions sexuals”. Alhora, ha manifestat el compromís del sector de seguir lluitant contra els delictes d’agressions sexuals a l’oci nocturn “fins a eradicar-los del tot”.