El possible patrocinador de la samarreta del Barça 2022-23 que va trencar negociacions per la sortida de Messi

La sortida de Messi va perdre patrocinadors

Comparteix la notícia
La contundent resposta de Thiago a l'interès del Barça

Barça

La sortida de Messi va perdre patrocinadors

El FC Barcelona està negociant amb diferents multinacionals per ser el patrocinador de la samarreta. Aquests ingressos són molt importants per l’economia del club i, juntament amb els ingressos procedents de la televisió i dels drets d’imatge, són pilars importantíssims. D’aquesta manera, el Barça ha rebutjat dues ofertes de grans empreses que volien aparèixer a la part davantera de la samarreta l’any 2022-2023.

Una d’elles és cryptoexchances, un punt d’intercanvi de criptomonedes. L’altra societat, és una empresa dedicada a l’educació online. Ambdues oferien acords per sobre dels 55 milions d’euros anuals. La primera va arribar a oferir 70 milions d’euros però amb una bonificació segons el rendiment del primer equip de futbol. El Barça es va negar al·legant que podia aconseguir més milions.

A Laporta li agradava més una altra empresa dedicada a l’educació online, que aquest estiu va arribar a oferir 58 milions d’euros més una bonificació del 15%. Tot anava bé fins que Leo Messi no va renovar i va marxar. Aleshores l’empresa va trencar negociacions amb el Barça. Joan Laporta va intentar una reunió a la desesperada, però no va aconseguir canviar la seva opinió.

L’actual patrocinador Rakuten està pagant uns 30 milions d’euros i té contracte en vigor fins el juny de 2022. El Barça hauria d’anar pensant quin nom estampa sobre la seva samarreta, un nom i uns diners que ajudarien a sanejar l’economia del club.

Comparteix la notícia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Amb la col·laboració de:

Edita
Change privacy settings