Patricia Conde dispara sense pietat i acusa dos companys de Masterchef de “drogarse todos los días”

Comparteix la notícia

El comentari de Patricia Conde es fa viral

Patricia Conde dispara sense pietat i acusa dos companys de Masterchef de "drogarse todos los días"

Patricia Conde

Comparteix la notícia

El comentari de Patricia Conde es fa viral

El programa Masterchef Celebrity és un dels més vistos de la televisió en general i de Televisión Española en especial. El reallity consisteix en un concurs de cuina en què un grup de famosos competeixen entre ells per aconseguir la primera posició i el primer premi. Cada setmana hi ha un expulsat després de fer una prova per equips i una prova individual.

Una de les participants és la periodista Patricia Conde. També hi ha altres noms com Manu Baqueiro o María Escoté, entre d’altres. A més de personatges del món del periodisme, també hi ha humoristes, actors i famosos de diferents àmbits. Aquests tres es van traslladar al Ritz de Madrid per tal d’obtenir el segon i últim lloc a la gran final. Baqueiro va ser el guanyador i Jordi Cruz (un dels membres del jurat) va atacar durament Patricia Conde.

“Tinc son, estic cansada”, va contestar aquesta per justificar-se. Les paraules no van passar desapercebudes i l’endemà, durant la victòria de Lorena Castell, va tornar a pronunciar, però en aquesta ocasió es va adreçar directament a María Escoté.

Patricia Conde provoca un debat sobre aquest tema a xarxes

“Siento no haber sido más competitiva y ambiciosa, soy así, como habéis visto, tímida, algo rebelde”, va expressar Patricia Conde en una publicació d’Instagram. “Dile a los chicos de redes del programa (que son maravillosos) que dejen de escribir cosas hirientes sobre mí. Yo hablaba del peligro de las redes, no de salud mental, lo que insinúo es que contratéis a algún psicólogo para el programa para que nos explique el por qué de las cosas”.

I no només això. Encara va anar més lluny: “Me dijisteis que estuviera graciosa, hiciera chistes y demás cuando me echasteis tres semanas y no pude rodar ‘A todo tren 2’, que es lo que quería, y así lo hice…”. A continuació va insinuar que algú de l’equip consumia drogues: “Yo solo tenía sueño, en mi vida nunca me he drogado y, en un programa de televisión con catorce cámaras enfocándome, no haría algo así. Soy buena, pero no idiota y me quiero, me respeto y quiero lo mejor para mi hijo y para mí. Sabes perfectamente quiénes son las dos personas en esta edición que sí lo han hecho, todos los días”, ha conclòs.

Patricia Conde

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.