
Ball Shakira amb fills
Shakira ha transmès als seus fills la seva passió per la música
Shakira ha participat al canal “Somos Shaki Fans“ per l’Amèrica Llatina i ha fet unes declaracions que han fet les delícies dels seus fans. La cantant està passant un mal moment personal després de separar-se de Gerard Piqué i, com és lògic, no hi ha hagut preguntes d’aquest tema. L’important no era això.
Les preguntes sobre la música i els seus fills són les que han deixat unes respostes més emotives. Shakira ha assegurat que: “tienen linda voz y son afinados y ya empiezan a escribir melodías y algunas letras rudimentarias. Milan ya toca bien la batería, tiene un excelente profesor y también toca el piano pero claro el aprendizaje del piano es algo que lleva muchos años y está aprendiendo con un excelente maestro”.
Tot i així al principi els va costar, especialment a Milan, però els gens s’acaben imposant: “También Sasha está aprendiendo a tocar el piano y ya empieza a tocar sus primeras piezas de Bach y Beethoven. Yo intento estimularles con el tema de la música. Al principio Milan se resistía un poco pero yo le metía la música como si fuese un jarabe”.
Finalment la cantant fa una reflexió que hauria de servir a molts pares: “Es también como otro lenguaje, otra forma de expresarse. Cuando se siente triste, dependiendo de las emociones pueden aprovechar la música para canalizarlas y entonces ya empieza a escribir canciones de acuerdo a su estado anímico y es muy lindo ver eso. No sé si serán profesionales de la música pero al menos espero que pueda ser un recurso que puedan usar en su vida, que la música sea también un refugio.”