
Alexia Putellas
Alexia Putellas ha estat a la gala de ‘Los 40’ on ha entregat un premi a Rosalia
Malgrat que Alexia Putellas està un mal moment per culpa d’una lesió de llarga duració, aquest ho és menys gràcies als múltiples reconeixements que està rebent. Fa poques setmanes la jugadora del FC Barcelona Femení va guanyar la seva segona Pilota d’Or consecutiva. Un reconeixement a la seva gran temporada i al seu paper clau tant al Barça com a la selecció espanyola, on també és la principal estrella de l’equip.
Ahir a la nit, l’Alexia va ser una de les encarregades d’entregar trofeus a la gala de ‘Los 40’, on s’hi van reunir els personatges més destacats de la societat madrilenya. Alexia Putellas va entregar un premi a Rosalía, en un dels moments més emocionants de la nit.
La jugadora del Barça també es va referir a l’anunci de Gerard Piqué anunciant la seva retirada del futbol.
“És una llàstima com a culer. Al final tots tenim el mateix sentiment, és una llegenda. Més de 30 títols, ha jugat, si no m’equivoco, més de 500 partits. Com va dir el president, és un tros de l’escut. Des d’aquí desitjar-li el millor. Només puc tenir bones paraules per tot el que ha donat al club”, va assegurar Alexia.
Gerard Piqué encara podrà jugar dos partits amb la samarreta blaugrana. El primer aquesta mateixa nit al Camp Nou contra la Unión Deportiva Almería. Serà el seu comiat formal i s’espera una gran festa. A més serà titular per la plaga de lesions que pateix la defensa de l’equip entrenat per Xavi Hernàndez. El darrer partit, però, serà contra l’Osasuna el proper dimarts al Sadar. Coneixent en Gerard molt possiblement intenti acomiadar-se amb un gol.