Mofa d’Òscar Andreu i altres tuitaires pels ridículs històrics d’Espanya a Eurovisió

Comparteix la notícia

Òscar Andreu valora el ridícul espanyol de Blas Cantó

Òscar Andreu

Òscar Andreu

Comparteix la notícia

Òscar Andreu valora el ridícul espanyol de Blas Cantó

Òscar Andreu ha estat un dels periodistes que ha valorat el ridícul espantós del representant d’Espanya a Eurovisión, Blas Cantó, que ha quedat tercer per la cua, només superant a Alemanya i Regne Unit.

El guanyador ha estat Itàlia i França ha quedat segon. Cal analitzar què falla a Espanya, que fa més de cinquanta anys que no gaunya aquesta ‘competició’ musical i que obté molts mals resultats.

Es pot dir que l’objectiu principal dels països que envien representants a Eurovisió és NO guanyar en cap cas perquè qui guanya s’encarrega de muntar el festival l’any següent i és un puto sidral caríssim“, ha explicat el periodista català, fent befa.

Els comentaris que han contestat el missatge d’Òscar Andreu també s’han sumat a ell i han demostrat el seu sentit de l’humor. “L’única vegada que Espanya va estar ben representada va ser amb Chikilicuatre“.

A part d’ Òscar Andreu són molts els periodistes, comunicadors, col·laboradors de televisió que han valorat aquest circ mediàtic. També molts usuaris anònims de xarxes socials. Consideren que el paper d’Espanya és digne d’estudi i critiquen el format d’aquest espai, en què sempre guanyen els mateixos i que els vots no responen al talent.

També hi ha hagut molts tuitaires que, amb sentit de l’humor, li han proposat que sigui ell, Toni Soler o Jaïr Domínguez, qui participin en aquest programa. Segur que seria una interpretació semblant a la del Chikilicuatre. Tot i això, les demandes no era per defensar i representar Espanya sinó per ser el primer representant de la República Catalana a Eurovisión.

La cançó hauria de ser en català, evidentment, per fer sonar la nostra llengua a Europa, una llengua parlada per vora deu milions d’habitants, però en clar retrocés.

1 pensa en “Mofa d’Òscar Andreu i altres tuitaires pels ridículs històrics d’Espanya a Eurovisió

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.