
Oriol Junqueras hiperventila perquè els seus amics de l'Espanya Fraternal han pactat amb el PP l'Alcaldia de Barcelona
Oriol Junqueras veu com els seus socis el tornen a enganyar
Segons informa l’ACN, el president d’ERC, Oriol Junqueras, creu que la investidura de Jaume Collboni és “una operació de les clavegueres de l’Estat contra Barcelona” en què han participat els comuns i la candidata a la presidència de Sumar el 23-J, Yolanda Díaz.
“Fa quatre anys vam viure exactament el mateix quan Collboni va pactar amb Manuel Valls per donar l’alcaldia a Colau”, ha considerat en una atenció als mitjans en acabar el ple d’investidura. Segons el líder republicà, aquest dissabte s’ha tornat a demostrar que “el PSOE no té cap inconvenient de pactar amb el PP i per imposar allò que els ciutadans de Barcelona no van votar”. De fet, a parer seu, PP, PSOE i Comuns “han enganyat el seu electorat amb aquesta conxorxa”.
Segons Junqueras, “el futur de la capital es va decidir al carrer Génova” de Madrid, a la seu del PP, on es van reunir alguns dels màxims responsables del PP i del PSOE. “Barcelona no s’ho mereix”, ha considerat tot recordant que la seva formació sempre ha dit que no farien, “en cap cas, alcalde a Collboni”.
“Impedir pactes indignes amb vots”
Davant d’això, el republicà ha assegurat que la seva formació és l’única que “pot impedir pactes com els d’avui són els votants”. Per aquesta raó, ha apel·lat al conjunt de la ciutadania a “defensar Barcelona i Catalunya amb els seus vots” per “impedir aquests pactes indignes i de la vergonya”.