L’opció low cost pel lateral esquerre del Barça

Comparteix la notícia

El Barça busca un lateral esquerre per substituir Jordi Alba

Aquest és el grup del Barça a la fase de grups de la Champions League 2022-2023

Serveis mèdics Barça

Comparteix la notícia

El Barça busca un lateral esquerre per substituir Jordi Alba

Xavi Hernàndez volia esperar a l’estiu per decidir què fer amb quatre jugadors. Gerard Piqué, Jordi Alba, Sergio Busquets i Sergi Roberto són noms amb molt de pes dins la plantilla del Barça i han aportat molt a l’equip però la seva edat complica el seu rol a l’equip. Tots quatre han anat baixant el rendiment i amb la renovació que el Barça vol fer el proper estiu difícilment seran titulars. Tampoc tindria gaire sentit que seguissin per ser suplents ja que el seu sou, malgrat que alguns com Gerard Piqué se’l van rebaixar, seria alt per futbolistes que no són titulars.

Després del partit de Copa contra l’Athletic de Bilbao el més assenyalat és Jordi Alba. Lent, imprecís i superat. El Barça necessita un recanvi tant al lateral dret (Alves podria continuar un any més com a suplent perquè cobra el sou mínim) com a l’esquerre. Per la banda esquerra el jove Alejandro Balde no ha tingut oportunitats i és possible que el Barça plantegi una cessió perquè millori i guanyi experiència a primera divisió. Si finalment Jordi Alba també marxa ho farà traspassat. Interessa a equips com el Paris Saint Germain i el Barça podria obtenir 10 o 15 milions d’euros, a banda de rebaixar massa salarial.

La llista de noms per substituir Jordi Alba és llarga però recentment hem conegut que un d’ells ja no podrà venir. José Luís Gayà és a punt de tancar la renovació amb el Valencia. Era el preferit de Xavi, que ara haurà de recórrer a altres opcions. Amb un preu que estaria entre els 20 i els 25 milions d’euros hi ha Grimaldo i Marc Cucurella. Tots dos havien jugat al Barça però Josep Maria Bartomeu els va deixar escapar. Xavi prefereix Grimalado abans que Cucurella però l’actual jugador del Brighton també té molta qualitat.

Com a opció més econòmica, el Barça s’ha fixat en Alex Telles, actual jugador del Manchester United. Té 29 anys i amb prou feines ha jugat 8 partits aquesta temporada a la Premier League, la majoria com a suplent. El propi club anglès l’ha ofert al F.C.Barcelona i malgrat que el seu preu de mercat és de 18 milions d’euros, el preu final d’Alex Telles podria no superar els 10 milions i d’aquesta manera convertir-se en el proper lateral esquerre del Barça.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.