Onada de robatoris a l’Alt Empordà: Tres detencions en tres dies

Comparteix la notícia

Tres detencions per robatoris en tres dies a l’Alt Empordà

Onada de robatoris a l'Alt Empordà: Tres detencions en tres dies

Onada de robatoris a l'Alt Empordà: Tres detencions en tres dies

Comparteix la notícia

Tres detencions per robatoris en tres dies a l’Alt Empordà

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres persones per cometre robatoris en tres dies diferents a l’Alt Empordà. Dos dels lladres són homes (un de 19 i l’altre de 22 anys) i la tercera és una dona de 37 anys. Entre els tres acumules dos delictes de robatori amb violència i intimidació i un delicte de robatori amb força a l’interior d’un establiment en grau de temptativa. En aquest últim cas, els Mossos d’Esquadra van enxampar l’home enfilat dalt d’un test mentre intentava entrar a un bar de Portbou per la finestra. Tots els detinguts ja han passat a disposició judicial i han quedat en llibertat amb càrrecs.

La primera de les detencions es va fer el 10 d’agost, quan els Mossos d’Esquadra van arrestar una dona per haver intentat agafar la bossa de mà a una altra a Figueres. Els fets es remunten al 18 de juliol al matí, quan la detinguda va abordar una noia mentre aquesta sortia d’un banc de Figueres. L’objectiu era emportar-se la bossa de mà però després de forcejar molt l’agressora no va aconseguir el botí i va fugir del lloc. La noia va trucar a la policia i va descriure com era la lladre i finalment el 10 d’agost van aconseguir identificar-la i detenir-la.

Per altra banda, el dia 11 d’agost una senyora d’edat avançada que estava a Llançà va avisar als Mossos perquè li havien estirat una cadena d’or a la zona de Sant Carles. La senyora estava a la platja i uns joves li van arrencar el collaret i van fugir corrents.

Els Mossos, conjuntament amb la Policia Local de Llançà, van detenir un dels autors a la zona de l’estació i a més la víctima també va recuperar la joia. De tota manera, la investigació segueix oberta i no es descarta que acabin enxampant el segon dels joves que va participar en aquest delicte.

L’última de les detencions es va fer la matinada del 12 d’agost a Portbou. Els agents van veure un noi enfilat a un test mentre intentava obrir una de les finestres que tenia un bar del municipi. En veure la policia, el jove va sortir corrents però la policia el va acabar arrestant en un carrer proper.

Algun dels tres detinguts tenia antecedents i tots ells ja han passat a disposició judicial. Tots ells han quedat en llibertat amb càrrecs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.