Okupes d’uns horts la fan grossa contra els Mossos a Sant Cugat

Comparteix la notícia

Conflicte a Sant Cugat

Okupes d'uns horts la fan grossa contra els Mossos a Sant Cugat

Okupes d'uns horts la fan grossa contra els Mossos a Sant Cugat

Comparteix la notícia

Conflicte a Sant Cugat

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dijous un home per atemptat a agent de l’autoritat durant el desallotjament de l’Horta Alliberada, un espai de conreus ocupats situat a Sant Cugat del Vallès.

És la tercera vegada en set mesos que el jutge ordena el desallotjament de la finca, d’una hectàrea d’extensió, però mai s’havia arribat a executar. Els terrenys són de CaixaBank i fa tres anys que diverses entitats van entrar-hi per posar en marxa el projecte d’autogestió comunitària Horta Alliberada per conrear aliments.

A banda de detenir una persona, els Mossos d’Esquadra han identificat una desena de persones, segons informen fonts policials. Hi ha hagut quatre activistes que han intentat impedir el desallotjament enfilant-se a una grua.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.