
Arriben 45 nous agents de la Guàrdia Civil per reforçar la presència a l'aeroport i al port de Barcelona, el 12 d'abril del 2021. (Horitzontal)
Continuen arribant Piolins a Catalunya amb el Gobierno del Diálogo
Aquest dilluns 45 agents dels Piolins (sector Guardia Civil) s’han incorporat a la Comandància de Barcelona per reforçar les unitats presents a l’aeroport, al port de Barcelona i les casernes de la província de Barcelona.
“Vostès són més necessaris que mai”, ha afirmat el subdelegat del govern espanyol a Barcelona, Carlos Prieto, en l’acte de presentació a Sant Andreu de la Barca.
Prieto ha afegit que “la seguretat és molt fràgil, costa molt de construir i molt poc que s’ensorri”.
Durant la jornada d’incorporació han rebut formació en immersió, violència de gènere i igualtat, segons apunta el cos en un comunicat.
3 pensaments en “Arriben nous Piolins a Catalunya i el sub-virrei els rep “por todo lo alto””