
Els bancs adapten el seu horari a la tercera edat
Caixabank adapta, per fi, el seu horari a les necessitats de la tercera edat
Els principals bancs del nostre país estan decidits a canviar i a millorar l’horari d’atenció al públic, sobretot, pensant en les persones més grans que han de fer ús del servei de retirada de diners i altres gestions que, fins ara, s’havien de fer per Internet. En aquest sentit, Caixabank ha augmentat l’atenció al públic i, per tant, eliminaran les limitacions temporals durant el matí i també ampliaran l’atenció a la tarda.
D’aquesta manera, totes les oficines de Caixabank, a partir del dia 1 de març, atendran de dilluns a divendres de 08:15h a 14:30h i els dijous de 16:15h a 18:39h. A partir del mes de maig i fins al mes de setembre, s’aplicarà l’horari d’estiu. Això vol dir que les oficines només obriran els matins i els dijous no obriran durant la tarda. Les modificacions no soluciona el problema i no satisfà les principals entitats de consumidors, però sí millora respecte l’anterior servei.
Pel que fa a les oficines Store de Caixabank, les All in One i les Store Negocis, aquestes obriran durant més temps. Obriran de dilluns a dijous de 08:30h a 18:30h i de divendres de 08:30h a 14:30h. Tot i això, de l’1 de juliol al 15 de setembre, només obriran als matins.
L’antiga La Caixa vol ajudar a aquelles persones grans que tinguin problemes amb les noves tecnologies. És per això que s’han contractat 1.350 empleats temporals procedents de Bankia que estan destinats a ajudar a clients sèniors. Els ajudaran a fer servir els caixers automàtics i també els assessoraran en l’ús d’una targeta de crèdit o de dèbit. L’objectiu és que no hagin de dependre dels diners en efectiu i puguin fer les seves compres habituals utilitzant aquests mecanismes electrònics.
