Nou gir en el Cas Onana… i beneficia al Barça

Comparteix la notícia

Onana és un porter de primer nivell i no renovarà amb l’Ajax

La jugada mestra de l'Inter de Milà a la porteria

Onana

Comparteix la notícia

Onana és un porter de primer nivell i no renovarà amb l’Ajax

El Barça prepara molts canvis de cara l’hivern i, sobretot, de cara la propera temporada. La situació econòmica heretada de Josep Maria Bartomeu és molt dolenta però la nova junta directiva ja ha fet feina per, com a mínim, parar el cop. La tasca que es faci d’aquí a l’estiu també serà clau per saber els diners que es podran fer servir per fitxar però al club són optimistes ja que hi ha dues vendes que podrien deixar molts diners i haver-ne de gastar cap o molt pocs en els seus substituts.

Al mig del camp ja s’ha oficialitzat que s’escoltaran ofertes per Frenkie de Jong i l’interès de grans d’Europa com PSG o Manchester City anticipen que es farà una bona venda. El Barça té Pedri, Nico i Gavi i ja està ullant migcampistes com Zakaria o Kamara que vindrien de franc ja que acaben contracte. Sense oblidar Paul Pogba, també de franc, tot i que Mino Raiola no ho posarà fàcil.

A la porteria també pot haver-hi vendes. Marc André Ter Stegen ha baixat el rendiment i el club creu que pot fer un bon negoci. L’alemany té bon mercat a Anglaterra i Newcastle, Liverpool i Manchester City hi estan interessats. Com a recanvi arribarien Luis Maximiliano, del Granada, per 25 milions d’euros (és una de les revelacions d’aquesta edició de la lliga espanyola) i es treballarà perquè l’altre sigui André Onana, porter camerunés de l’Ajax de només 25 anys i amb un gran futur per endavant.

Onana arribaria de franc ja que acaba contracte amb l’equip dels Països Baixos i ja ha dit que no renovarà. El Barça ja fa temps que hi està interessat però fa unes setmanes semblava que l’Inter de Milà se li avançava. Ara hi ha un nou gir i tot indica que l’opció italiana es va difuminant i el porter es decantaria per venir a Barcelona. Fins l’1 de gener no es pot negociar oficialment amb un jugador que acaba contracte i encara queden mesos en els què pot rebre ofertes més interessants.

Website | + posts

3 pensaments en “Nou gir en el Cas Onana… i beneficia al Barça

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.