Nou augment de l’Euríbor

Comparteix la notícia

L’Euríbor arriba a aquesta xifra

Nou augment de l'Euríbor

Bones dades d'hipoteques a Catalunya

Comparteix la notícia

L’Euríbor arriba a aquesta xifra

L’euríbor a un any, l’índex bancari de referència per calcular el preu de les hipoteques, ha tancat el mes d’abril al 3,757% i ha complert un any de pujades ininterrompudes.

Al mes de març aquest indicador estava al 3,647%, de manera que es manté la tendència de moderació de les pujades vigent des del desembre. Segons l’Associació d’Usuaris Financers (Asufin), això es deu als dubtes sobre la capacitat de digerir els increments per part de determinades entitats dels Estats Units en un moment marcat per la digestió de les turbulències que van fer caure Credit Suisse.

Des de l’entitat preveuen arribar al 4% al juny, un nivell que creuen que es mantindrà fins a finals d’any, quan podria començar a caure.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.