
Bones notícies per als nens que es diguin igual que Leo Messi FOTO - Europa Press
Leo Messi es reuneix amb nens ‘Leo’ a la nova campanya de Mastercard
El jugador argentí del París Saint-Germain Leo Messi protagonitza l’última campanya de Mastercard formant un equip de ‘Leos’, diversos nens que porten el seu mateix nom, per presentar la nova equipació de Mastercard que lluiran els ‘Player Escorts’, els nens que acompanyen els futbolistes a l’inici dels partits de la Lliga de Campions.
“Mastercard va ajuntar diversos nens i nenes de tot el món amb el jugador per descobrir que tots es diuen Leo. Es tracta d’un bonic homenatge al seu impacte, no només al món esportiu sinó a la vida diària de milers d’aficionats que els seus fills es diguin com l’estrella del futbol”, va explicar l’empresa en un comunicat.
Segons han explicat alguns pares d’aquests nens ‘Leo’, adjectius com ara “poder, força o sacrifici” s’identifiquen amb el nom del jugador. En el marc de la campanya, el mateix Leo Messi va posar amb el seu equip de ‘Leos’. A Espanya neix un Leo cada tres hores, i la seva popularitat està destinada a augmentar, ja que una quarta part (28%) de les persones afirma que considerarien la possibilitat de cridar un futur fill com el ’10’.
Mastercard ha analitzat dues dècades de dades de l’INE dels noms dels nadons nascuts a Espanya, on hi ha més 24.600 nens que es diuen Leo des que Messi va irrompre a l’escena esportiva el 2004, amb més de 2.800 nascuts amb aquest nom només el 2021 Leo és actualment el quart nom de nen més popular.