
Felipe VI i el seu cosí macarra
Felipe VI es queda amb un pam de nas després del comportament d’aquest nen
Els reis espanyols han viatjat a Astúries. Tenien una agenda molt ajustada ja que havien d’assistir al lliurament dels Premis Princesa d’Astúries, que va presidir la Princesa Leonor al Teatre Campoamor d’Oviedo. Abans, van tenir temps de visitar els pobles més bonics del Reino de Asturias.
Van visitar el Pueblo Ejemplar. Enguany li ha tocat aquest honor a Santa Maria del Puerto. El municipi ha rebut la visita de Felip i Letizia i també de les seves filles Elionor i Sofia. Els joves que treballen de valent per tenir un futur millor han ‘gaudit’ de la visita d’unes nenes que són filles de ‘papa’ i que tenen el futur assegurat per haver nascut dins d’aquesta família.
Un dels moments més interessants s’ha viscut quan les Borbonetes saludaven la gent del poble amb aires de superioritat i grandesa. També ho feia el ‘Preparao’, que anava d”enrollao’. El que no s’imaginava és que un nen petit, que estava en braços del seu pare, es negués a saludar-lo tot xocant el puny.
La premsa espanyola ho justifica pels nervis i l’emoció del nen. No entra dins del seu cap que els espanyols cada vegada estiguin més farts i cansats d’una monarquia autoritària amb uns privilegis injustos. “El chico parecía algo nervioso y asustado por la congregación de las masas y el alboroto formado en su tranquilo pueblo, así que no ha habido forma de hacerle chocar el puño con el jefe de Estado”.
3 pensaments en “Un nen fa això a Felipe VI a la darrera visita a Astúries”