Movistar+ la torna a fer grossa i rep pel què ha dit sobre el Real Madrid

Comparteix la notícia

Movistar+ a favor del Real Madrid

Movistar
Comparteix la notícia

Movistar+ a favor del Real Madrid

Fa anys que els partits de futbol no es poden veure en obert. Abans, quan els clubs no depenien tant dels ingressos de publicitat i no existien les plataformes de pagament, els partits de futbol del FC Barcelona es podien veure en obert per TV3, el dissabte a la nit. Ara, els amants del futbol han de contractar els serveis d’una plataforma com Movistar+ a casa o anar al bar i veure els partits.

Els clients de Movistar+ sabran que els comentaristes són més madridistes que Tomás Roncero i no s’esforcen gens en dissimular-ho. És habitual sentir comentaris a favor del Real Madrid i contra el FC Barcelona. Quan és el l’equip blanc que juga, totes les jugades dubtoses són a favor del conjunt de Carlo Ancelotti. Quan és el Barça qui disputa el seu partit, les interpretacions de les polèmiques i les revisions del VAR sempre es decanten cap al mateix costat.

Fa uns dies ja vam veure Fernando Roig fill, director del Villarreal clavant un clatellot espectacular a la periodista d’aquest canal, que l’entrevistava a la zona mixta. Era evident que aquest fet es tornaria a repetir i s’ha tornat a repetir. Durant el partit d’anada dels vuitens de final de la Champions League que enfrontava PSG i Real Madrid, semblava que els comentaristes fossin Florentino Pérez i Josep Pedrerol amb una cervesa a la mà.

El comentarista en qüestió és Carlos Martínez. El partit del Real Madrid va ser pèssim, amb pèrdues de pilota constants. El PSG va passar per sobre de l’equip espanyol, xutant a porteria fins a 22 ocasions. Els blancs no van xutar entre els tres pals. Martíenz no parava de cridar i insistir que el seu equip estava “resistiendo”. No, no estava “resistiendo”. L’estaven atropellant. Li estaven passant per sobre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.