
Un motorista a molta velocitat la fa grossa a Vilanova de l'Aguda
Denunciat penalment un motorista que circulava a 179 km/h per la L-313 a Vilanova de l’Aguda
Els Mossos d’Esquadra van denunciar penalment dissabte un motorista, de 33 anys, després de sorprendre’l quan circulava per la L-313 a gairebé el doble de la velocitat màxima permesa. La policia va muntar un control de velocitat al punt quilomètric 22,3 d’aquesta carretera, al terme municipal de Vilanova de l’Aguda (Noguera).
A les 11.23 hores, el radar va detectar una motocicleta que circulava a 179 km/h, en un tram on la velocitat genèrica és de 90 km/h.
Els Mossos van aturar el motorista al terme de Cervera i li van obrir diligències penals per un delicte contra la seguretat viària per conduir a una velocitat penalment punible. L’home va comparèixer el 2 d’octubre davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Solsona.