La morterada que ha llençat Mediaset per la Kings League mentre l’audiència s’enfonsa

Comparteix la notícia

Un altre fracàs de Mediaset

La morterada que ha llençat Mediaset per la Kings League mentre l'audiència s'enfonsa

La morterada que ha llençat Mediaset per la Kings League mentre l'audiència s'enfonsa

Comparteix la notícia

Un altre fracàs de Mediaset

En el context del segon split de la Kings League i l’estrena de la Queens League, es dóna el anunci de part de Mediaset d’haver arribat a un acord amb Kosmos per televisar la competició a Cuatro i dos partits cada jornada. L’anunci assenyala el següent: “Aquesta aliança per a l’emissió de les dues competicions futbolístiques suposa l’inici d’una col·laboració a llarg termini entre el grup audiovisual i l’empresa fundada i presidida per Gerard Piqué”.

El cert és que després de la transmissió de tres jornades de la competició masculina i femenina, ja se sap quants diners va pagar el grup italià per obtenir aquests drets. “El Economista” assenyala que Mediaset va fer un pagament de 900.000 euros pels drets de la Kings i Queens League. A més, se sap que es transmès “en directe a Cuatro (20:00h) del partit més atractiu de cada jornada de les dues lligues. Així mateix, Mediaset España oferirà els resums de les jornades i els millors moments de els programes prepartit i postpartit, Chup Chup i After”.

L’estrena de les lligues Queens i Kings League a Mediaset amb baixa sintonia

No obstant, sembla que la inversió no està sent retribuïda per la baixa sintonia que ja han tingut en aquestes tres jornades. Les dades d’audiència a l’estrena de les dues lligues no van superar el 3% de share. La Queens League va arribar només a 3,5% de quota amb 295.000 espectadors. Mentrestant, la Kings League va aconseguir 3,5% amb 382.000 espectadors, només una mica per sobre de la competició femenina.

Ja per a la setmana següent les dues lligues perdien més d’un punt de quota. 2,6% i 232.000 espectadors per a la femenina, i 2,5% i 259.000 per a la Kings League. Per a aquest darrer cap de setmana, la competició masculina va baixar al 2,3% amb tot just 249.000 espectadors. Certament, no és una cosa que pinti bé per al grup italià i sembla que la tendència no canviarà a curt termini.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.