Dol al món cultural català per la mort d’aquest destacat personatge

Comparteix la notícia

Mor Jordi Maluquer, escriptor, periodista i crític musical

Dol al món cultural català per la mort d'aquest destacat personatge

Dol al món cultural català per la mort d'aquest destacat personatge

Comparteix la notícia

Mor Jordi Maluquer, escriptor, periodista i crític musical

Ha mort Jordi Maluquer, escriptor, periodista, crític musical i actualment vicepresident de Ràdio Associació de Catalunya, entitat que ha informat de la seva defunció. Maluquer també va ser un dels fundadors i primer conseller delegat del diari Avui, on també va exercir com a director del 1977 al 1982.

El 1962 va guanyar el premi Víctor Català de narracions amb el seu llibre Pol·len. I anys després, al 1982, va ser nomenat director general de Música, Teatre i Cinema del departament de Cultura i el 1989, president de la Comissió Artística del Gran teatre del Liceu, on també va ser-ne el director en funcions del novembre de 1992 al març de 1993.

També va formar part de l’Auditori, a més de fer diverses col·laboracions com a articulista i crític musical en diversos mitjans. Va formar part del jurat de diversos concursos musicals i va formar part del Patronat de la Fundació Ernest Lluch.

1 pensa en “Dol al món cultural català per la mort d’aquest destacat personatge

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.