Dol al món de la música per la mort d’aquest guitarrista català

Comparteix la notícia

Mor el guitarrista Joan Vinyals als 63 anys

Dol al món de la música per la mort d'aquest guitarrista català

Dol al món de la música per la mort d'aquest guitarrista català

Comparteix la notícia

Mor el guitarrista Joan Vinyals als 63 anys

El guitarrista barceloní Joan Vinyals ha mort als 63 anys. Tal com ha informat la seva família a través de les xarxes socials, la causa ha estat la covid-19. Vinyals va formar part de grups com Guitarras Mestizas, Box Office o Fuego!, i va ser reconegut com un dels guitarristes més actius de la seva generació.

Durant la seva trajectòria professional també va acompanyar i gravar amb artistes com The Driffters, Louisiana Red, Johnny Mars, Los Rebeldes, Companyia Elèctrica Dharma, Pau Riba, Gato Pérez, Laura Simó, Carme Canela, Alex Warner, Víctor Bocanegra, Roque Narvaja o Gerard Quintana, entre d’altres.

Actualment, liderava el seu propi grup, Joan Vinyals Band, i era el guitarrista de Santiago Auserón. Vinyals també va ser el fundador de l’Acadèmia Catalana de la Música (ATACAM) i president de l’Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya (AMJM).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.