Mor Montse Sánchez, expresidenta de Súmate

Comparteix la notícia

Montse Sánchez va presidir l’entitat durant 4 anys

Mor Montse Sánchez, expresidenta de Súmate

Mor Montse Sánchez, expresidenta de Súmate

Comparteix la notícia

Montse Sánchez va presidir l’entitat durant 4 anys

L’expresidenta de Súmate, Montse Sánchez, ha mort segons ha confirmat aquest dimarts la mateixa entitat de castellanoparlants partidaris de la independència.

En una piulada a Twitter, ha agraït totes les mostres de condol i suport, assegurant que la seva expresidenta estarà “sempre als nostres pensaments i record”.

Sánchez va presidir l’entitat entre el 2017 i el 2021, agafant el relleu a l’anterior president Chema Clavero.

Diverses personalitats polítiques han expressat el seu condol a través de les xarxes socials, com és el cas d’Assumpció Lailla, Jordi Sànchez, Jordi Turull, o Carles Puigdemont.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.