Cop d’efecte de Mollerussa per promocionar el turisme

Comparteix la notícia

Mollerussa presenta una marca turística per promocionar la ciutat i atreure el turisme

Cop d'efecte de Mollerussa per promocionar el turisme

Cop d'efecte de Mollerussa per promocionar el turisme

Comparteix la notícia

Mollerussa presenta una marca turística per promocionar la ciutat i atreure el turisme

L’Ajuntament de Mollerussa ha presentat aquest dissabte la nova marca de turisme amb la qual vol promocionar arreu la capital del Pla d’Urgell com a destinació a visitar.

Amb l’eslògan ‘Mollerussa et conVida’, la marca té l’aigua del Canal d’Urgell i la terra que rega com a protagonista.

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha explicat que l’objectiu és vendre els actius de la ciutat per a atraure visitants de fora i alhora també socialitzar-los entre la pròpia ciutadania perquè els coneguin millor, amb l’objectiu d’ajudar a reactivar l’economia a través del turisme.

La presentació de la nova marca s’ha fet en el marc de la 149a Fira de Sant Josep, que la ciutat celebra fins aquest diumenge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.