Ridícul de Miquel Iceta a la primera foto del nou Gobierno

Comparteix la notícia

Miquel Iceta torna a fer el ridícul

Miquel Iceta fa el ridícul

Miquel Iceta fa el ridícul

Comparteix la notícia

Miquel Iceta torna a fer el ridícul

El nou ministre de Cultura i Esports del Gobierno d’Espanya Miquel Iceta ha fet el ridícul només de començar. A més de ser evident que és una persona a qui els esports no li agraden, també ha quedat demostrat. No coneix el nom d’Ane Mintegi ni en té cap ganes. Ni s’esforça per fer-ho. La tennista basca es va fer amb el trofeu de Wimbeldon Júnior i ell la va voler felicitar.

“Felicidades Ana”. Es diu Ane, però Ana està bé, devia pensar Iceta. Igual que si algú volgués felicitar Gerard Piqué i li enviés un missatge dient: “Felicidades Gerardo”. A més de no respectar els noms propis, que no s’han de traduir, demostra no tenir cap interès pels esports ni pel càrrec que t’han donat. Un ministeri que es paga amb els diners de tots els espanyols i de tots els catalans.

El missatge es va fer viral de seguida a xarxes socials. Twitter va esclatar contra la deixadesa de Miquel Iceta. Consideren que, igual que Salvador Illa no podia fer de Ministro de Sanidad, Iceta tampoc fer de ministre d’esports. No en té ni idea.

Aquest no és l’únic canvi que Pedro Sánchez ha fet a l’executiu. El president ha canviat diverses peces amb la intenció que l’espanyolisme s’oblidi de la tramitació dels indults i de la mala gestió de la pandèmia. Uns canvis que, segons va apuntar la periodista Pilar Rahola, són perjudicials per a Catalunya, ja que s’ha produït una espanyolització del Gobierno.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.