Més cinisme de Miquel Iceta amb l’assumpte de l’espionatge

Comparteix la notícia

Miquel Iceta: “És inacceptable qualsevol intervenció de comunicacions privades que no tingui un mandat judicial”

Miquel Iceta fa punts perquè li donin un marquesat i defensa Felipe VI després de l'espectacle a Colòmbia

Miquel Iceta

Comparteix la notícia

Miquel Iceta: “És inacceptable qualsevol intervenció de comunicacions privades que no tingui un mandat judicial”

El ministre de Cultura i Esports, Miquel Iceta, considera “inacceptable” qualsevol intervenció de comunicacions privades que no tingui un mandat judicial. “Al nostre país no es pot espiar.

Val tant per dirigents polítics com per dirigents esportius”, ha afegit en declaracions als periodistes. Iceta ha remarcat que el govern espanyol ja ha dit que col·laborarà per esclarir els fets després que s’hagi fet públic el ‘Catalangate’ que afecta a una seixantena de persones.

Pel que fa a les conseqüències polítiques, Iceta ha defensat que la via del govern espanyol ha estat i continuarà sent la del “diàleg, negociació i pacte”.

Iceta ha reivindicat que l’executiu de Sánchez “ha fet molt per intentar desjudicialitzar” alguns problemes amb Catalunya. “Tinc la satisfacció de formar part d’un govern que ha tingut una contribució decidida en la superació dels gravíssims problemes que vam tenir a Catalunya”, ah afegit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.