Un menor viola una noia a una discoteca de Barcelona

Comparteix la notícia

Detingut un menor a Barcelona com a presumpte autor d’una violació a la discoteca Colors Club de la Rambla

Un menor viola una noia a una discoteca de Barcelona

Un menor viola una noia a una discoteca de Barcelona

Comparteix la notícia

Detingut un menor a Barcelona com a presumpte autor d’una violació a la discoteca Colors Club de la Rambla

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un noi menor d’edat com a presumpte autor d’una violació en un local d’oci de la Rambla de Barcelona.

L’agressió sexual s’ha produït cap a les 6 de la matinada d’aquest dimarts a la discoteca Colors Club, situada al número 33. La víctima, una jove de 19 anys, ha estat traslladada cap a un centre sanitari i s’ha activat el protocol d’atenció.

El personal de seguretat de la discoteca ha col·laborat en la identificació del presumpte agressor, que es troba en les dependències dels Mossos d’Esquadra abans de passar a disposició del jutge.

No ha trascendit la nacionalitat del violador.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.