L’exigència de Memphis Depay al Barça… i el club ja n’està fart

Comparteix la notícia

Memphis Depay ha passat a ser un dels majors problemes que té el Barça

L'exigència de Memphis Depay al Barça... i el club ja n'està fart

L'exigència de Memphis Depay al Barça... i el club ja n'està fart

Comparteix la notícia

Memphis Depay ha passat a ser un dels majors problemes que té el Barça

Memphis Depay va arribar l’estiu de 2021 amb l’objectiu de ser un davanter revulsiu per segones parts. Un bon complement a Leo Messi, Antoine Griezmann i Ansu Fati, el trident que havia de ser titular. Però tot es va esguerrar. La nova junta directiva va trobar-se amb una situació econòmica molt més greu de l’esperada i va ser impossible renovar l’argentí. El francès va anar cedit a l’Atlético de Madrid perquè no es podia assumir la seva fitxa i Ansu Fati es va lesionar.

Ronald Koeman va confiar en el seu compatriota perquè encapçalés l’atac culer i no ho va fer malament però es va acabar lesionant. Quan va tornar de la lesió Xavi Hernàndez ja era a la banqueta i havien arribat nous reforços. Li va costar fer-se un lloc i va ser suplent malgrat no va tenir males actuacions. Aquest estiu tot indicava que marxaria i diverses negociacions van estar força avançades però finalment no va acceptar cap oferta econòmica d’altres clubs.

Amb la sortida de Pierre Emerick Aubameyang semblava que tindria minuts a les segons parts i partits poc importants per donar descans a Robert Lewandowski però es va tornar a lesionar. Memphis Depay acaba contracte d’aquí pocs mesos i és evident que marxarà però l’objectiu del club és que marxi abans i d’aquesta manera estalviar-se el seu salari, que és relativament elevat.

La situació ha esdevingut insostenible ja que se sospita que el jugador ha fet comèdia per no jugar aquests darrers partits i poder arribar al màxim al Mundial. Per acabar-ho d’adobar ara ha demanat poder marxar de franc aquest hivern, una proposta que el Futbol Club Barcelona a priori podria acceptar però creu que pot tornar a passar com a l’estiu. Molt soroll per a no res. I directiva i afició ja n’estan farts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.