
Memphis Depay
Memphis Depay té els dies comptats al Camp Nou
El Sevilla FC ha començat la Lliga de la pitjor manera possible. Tot i ser un equip viu a l’Europa League, els andalusos ocupen la part baixa de la classificació, en llocs de descens. El canvi d’entrenador, de moment, no ha donat resultats i el club ja pensa en el mercat d’hivern. És evident que necessiten fer gols i han pensat en un jugador del FC Barcelona: Memphis Depay.
Monchi considera que el futbolista neerlandès seria la peça perfecta per reforçar el conjunt de Nervión. Informa Orgullo Biri, que els sevillans han fet una oferta al Barça veient que Xavi Hernàndez no confia en ell perquè disposa d’altres jugadors com Robert Lewandowski, Ousmane Dembélé, Raphinha, Ansu Fati i Ferran Torres.
Memphis Depay té un pretendent a la Lliga espanyola i està valorant el seu futur
L’internacional per Països Baixos acaba contracte l’any 2023, de manera que si no hi ha renovació se n’anirà gratis a final de temporada. És per això que el Sevilla FC vol fer una oferta a la baixa, conscient que té la paella pel mànec i que el Barça acceptarà la proposta. Ofereixen 3 milions d’euros. El problema és el salari del jugador: uns 4,5 milions d’euros. Tot i això, els andalusos confien en què el davanter faci un esforç i accepti una rebaixa salarial a canvi de ser més protagonista en el projecte esportiu.
Segons Transfermarkt, té un valor de mercat de 2 milions d’euros i serà un dels fixes del Mundial de Qatar. Louis Van Gaal comptarà amb Depay i també amb Frenkie de Jong, que és un dels futbolistes més importants de la Selecció dels Països Baixos.