Marta Rovira continua enfangant: “No estem preparats per tornar-ho a fer”

Comparteix la notícia

Marta Rovira: “No estem preparats per tornar-ho a fer”

Marta Rovira fa "un exigim" des de Suïssa sobre la taula de diàleg i a Moncloa encara riuen

Marta Rovira

Comparteix la notícia

Marta Rovira: “No estem preparats per tornar-ho a fer”

La secretària general d’ERC, Marta Rovira, ha assegurat que l’independentisme no està en condicions de repetir una situació com la que va culminar, la tardor de 2017, amb el referèndum de l’1 d’octubre i la posterior votació al Parlament sobre la independència de Catalunya.

“No estem preparats per tornar-ho a fer en aquest moment i de vegades veig molt complex per dir això”, ha dit en una entrevista a TV3 emesa aquest dissabte. Rovira, que ha afirmat que no sortirà de Suïssa per no arriscar-se a ser retinguda per culpa d’una euroordre emesa pel Tribunal Suprem espanyol, ha rebutjat que s’anomeni taula de diàleg l’espai obert entre la Generalitat i el govern espanyol i ha defensat parlar de taula de negociació.

A més, ha advertit que l’independentisme té el “repte” d’aixecar-se’n “si no en surt una solució basada en un referèndum, en la fi de la repressió, en l’amnistia i en l’exercici de l’autodeterminació”.

“Ens aixecarem de la taula de negociació i haurem d’explicar que una vegada més l’Estat espanyol dóna l’esquena als consensos que hi ha a la nostra societat”, ha dit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.