Detingut un jove marroquí de 19 anys per violar una dona a Badalona

Comparteix la notícia

Aquest diumenge al migdia, s’ha convocat una concentració de rebuig a la Plaça de la Vila de Badalona

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Aquest diumenge al migdia, s’ha convocat una concentració de rebuig a la Plaça de la Vila de Badalona

Els Mossos d’Esquadra han detingut en les darreres hores el presumpte autor d’una agressió sexual a una jove a Badalona, segons ha informat el cos policial. Els fets es van produir aquest dissabte a la matinada. El detingut és un jove marroquí de 19 anys que hauria violat la noia a dos quarts de sis del matí a una platja de la localitat catalana.

En una piulada, l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha expressat la “màxima condemna i rebuig” per l’agressió i ha felicitat els Mossos per la detenció. “Espero que ara la justícia imposi una condemna exemplar”, ha afegit l’alcalde en el seu missatge a Twitter.

Per la seva banda, la Federació de Dones de la ciutat ha convocat una concentració de rebuig pels fets a la Plaça de la Vila a partir de les dotze del migdia.

1 pensa en “Detingut un jove marroquí de 19 anys per violar una dona a Badalona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.