
El marit d'Inés Arrimadas, Xavier Cima, té nova feina
El marit d’Inés Arrimadas troba nova feina
Inés Arrimadas era la presidenta de Ciudadanos a Catalunya i la cara visible al Parlament. Amb ella al capdavant, el partit va aconseguir el millor resultat de la seva història. El què va passar després, tothom ho coneix. La ‘montapollos’ va abandonar el país i se’n va anar a Madrid, al Congreso de los Diputados. Igual que els periodistes o actors catalans que canvien Barcelona per la capital d’Espanya, Arrimadas va pensar que ella tenia el nivell suficient per entrar a la Cambra Baixa.
A partir d’aquí, tot va anar malament. Patacada històrica d‘Albert Rivera, que el va obligar a dimitir. I Arrimadas, lluny de remuntar, va enfonsar el partit taronja. L’andalusa, desconeixent la realitat del seu partit i el perfil del seus votants, va començar a donar suport a Pedro Sánchez i a acostar-se a l’esquerra. I és clar, vots cap al Partido Popular i cap a VOX.
El seu marit, Xavier Cima, la va acompanyar. O ella el va acompanyar a ell (no se sap exactament), ja que l’exdirigent de Convergència ja tenia negocis a Madrid en aquell moment. Uns negocis que s’han anat apagant. Tot i això, Cima ha decidit obrir una altra consultoria que es diu ‘Year One Partners’. Es defineix com un espai d’assessoria i serveis empresarials a nivell internacional. Tenen la seu a Madrid, però no tenen cap oficina ni tampoc són presents a les xarxes.
Ho sabem perquè l’exconvergent ha publicat un perfil a Linkedin. S’hi pot llegir el nom de l’empresa i a què es dediquen. Una curiositat. A més de no tenir web ni tampoc un local físic, només hi ha un treballador: el marit d’Inés Arrimadas. Ell és el cap, ell és el treballador. De moment, perquè sí que estan buscant un treballador tal com consta en un anunci:
“Estem buscant un cap de personal altament qualificat per treballar estretament amb el nostre equip executiu. Des del primer dia, el cap de gabinet tindrà un impacte immediat en la nostra productivitat, racionalitzant les iniciatives estratègiques, supervisant la gestió del programa i comunicant els objectius entre departaments. El candidat ideal tindrà experiència demostrada en una funció de gestió empresarial, amb un enfocament especial en l’assessorament a nivell executiu i la col·laboració interdepartamental”,
El treballador podria ser Albert Rivera. En definitiva, el marit d’Inés Arrimadas va ser acomiadat d’una manera semblant a l’exlíder taronja i ara tampoc té feina després de ser acomiadat en el despatx d’advocats on treballava.