
Mariona Escoda
Mariona Escoda es va proclamar guanyadora de l’Eufòria
El programa Eufòria va acabar amb la gran final en què es va proclamar guanyadora la Mariona Escoda. Després de moltes setmanes d’eliminacions i molta emoció, els seguidors i les seguidores del concurs tenien moltes ganes de conèixer qui era el guanyador o la guanyadora i, alhora, no tenien ganes que s’acabés mai el programa. L’artista de Valls, de només 20 anys, va enamorar tothom.
Presentat per Miqui Núñez i per Marta Torné i amb un jurat de luxe format per Marc Clotet, Elena Gadel i Lildami, pel plató i per l’acadèmia hi han passat artistes molt estimats com el Pedro, el Triquell o la Llum, que amb la seva simpatia i espontaneïtat també s’ha guanyat l’estima del públic. Les dades d’audiència han estat espectaculars i ni els creadors del programa se’ls imaginaven. A més, ha servit perquè els més joves es tornessin a enganxar a la televisió.
La Mariona Escoda ha recordat un dels moments més emocionants i importants del programa i ha publicat el vídeo al seu perfil d’Instagram. Aquesta publicació s’ha fet viral i ha aconseguit milers de reaccions en pocs minuts. L’artista ha vist com una gran quantitat de catalans i catalanes li escrivien mostres de suport i d’admiració: “ets la millor”, “guapa”, “preciosa”, “m’encanta la teva música”, “no canviïs mai”.
A la final, la Mariona Escoda va interpretar la cançó ‘La mare’ de Dyango. Tota la ciutat de Valls i tot Catalunya estava pendent d’aquell moment. Totes les travesses apuntaven a que ella seria la guanyadora i no es van equivocar. La diferència amb els altres concursants era molt gran. Els altres finalistes van ser la Núria i el Triquell. No hi havia color.
