Rebregada de Marc Martínez a Vodafone a Twitter

Comparteix la notícia

Marc Martínez molt crític amb aquesta gran empresa

Marc Martínez

Marc Martínez

Comparteix la notícia

Marc Martínez molt crític amb aquesta gran empresa

A casa nostra, cada vegada hi ha més empreses de telefonia. Són molts els anuncis d’aquestes grans companyies que ens intenten vendre el seu producte i ens intenten convèncer perquè deixem la seva competència i ens unim als seus serveis. Vodafone n’és una d’elles. Però l’actor Marc Martínez no n’està gens content.

Sembla impossible però pot passar. De vegades et truca la teva companyia antiga, aquella companyia que s’ha abandonat perquè no estava a l’alçada de les expectatives. Marc Martínez era client de Vodafone i va abandonar aquesta empresa per “tractar-lo com una merda”. Ara, volen tornar-li a oferir els seus serveis.

Ell els respon a Twitter i els respon com mereixen:

Marc Martínez els recorda que el van “tractar com una merda” quan era client seu ara fa quinze anys. I ara també el molesten amb trucades cada dia. L’actor ha publicat els números de telèfon des dels quals li truquen.

Les piulades de Marc Martínez han tingut molt d’èxit a xarxes socials i els catalans i catalanes s’hi han sentit identificats i identificades. Han explicat les seves experiències també amb Vodafone i amb altres companyies. També han proposat maneres de treure’s de sobre aquests comercials, com parlar-los en català.

El mateix serveix per altres grans empreses que utilitzen els telèfons mòbils per comercialitzar els seus productes. Grans elèctriques com Endesa, Naturgy, Iberdrola i tantes altres, podrien ficar-se perfectament dins d’aquest mateix sac.

Un dels perfils que ha contestat Marc Martínez ha estat el compte oficial de Parlem. Una empresa catalana, amb seu a Catalunya i que parla en català i altres excuses que també han triomfat a xarxes socials.

Martínez, a més de ser conegut per les seves aparicions a sèries de TV3, també és un excel·lent actor de teatre. És molt actiu a xarxes socials, especialment quant a les denúncies de les injustícies i de les retallades de drets i llibertats, com aquesta retallada de la llibertat a descansar i a no ser molestat.

Que quedi clar a Vodafone, Orange, Movistar i tantes altres que si estem interessats o interessades en canviar de companyia telefònica ja ens mourem nosaltres. Ja buscarem les ofertes a Internet i ja farem el pas nosaltres. Que aprenguin que el consumidor i el client és qui paga.

2 pensaments en “Rebregada de Marc Martínez a Vodafone a Twitter

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.