
Marc Márquez - FOTO EUROPA PRESS
Marc Márquez marxa a viure fora del país i diu això sobre Catalunya
És un dels esportistes catalans més importants i és dels millors del món en la seva categoria. Es diu Marc Márquez i té 30 anys. Nascut a Cervera, acumula sis campionats del món i encara és jove per ampliar aquesta fita. Fins ara, els seus veïns eren els cerverins, els lleidatans i els catalans, però a partir d’ara ho deixaran de ser. Se’n va a Madrid.
Segons ha explicat el diari El Mundo, el pilot català s’instal·larà a la capital d’Espanya, on hi ha muntat una agència. La situació tributària creada per la presidenta del Partido Popular, Isabel Díaz Ayuso, hi ajuda, que creat un oasi fiscal diferent a la resta de l’Estado i on la majoria d’empreses i particulars rics volen anar a viure.
El mateix Marc Márquez no se n’amaga: “Te replanteas muchas cosas. Una de ellas fue la mudanza de Cervera a Madrid, que esto previamente ya había hecho un año con muchas estancias en Madrid por la lesión y bueno, decidí probarlo. Y la verdad es que no me arrepiento para nada. Estoy ahorrando mucho tiempo y el estilo de vida, que es lo que más me preocupaba, no ha cambiado nada. Y luego pues Cervera está aquí al lado, cuando un fin de semana tengo melancolía de la familia y los amigos cojo un AVE y en un par de horas estoy allí”, ha començat.
Marc Márquez vol pagar menys impostos
“Y luego pues el cambio de representante también. La etapa con Emilio fue un gran éxito, fueron 17 años juntos y le estoy muy agradecido, pero hay un momento que la relación se desgasta, empiezan los malentendidos y es ahí donde decido dar un paso más para centrarme más en lo deportivo, para estar más tranquilo, y es cuando con Jaime Martínez junto a mi hermano decidimos crear Vertical, que es una agencia de representación”, ha explicat per justificar aquest canvi.
“Claro, nos representamos a nosotros mismos, pero en un futuro va a crecer. Hemos creado un grupo dirigido por Jaime, los mejores de cada apartado: comunicación, marketing… Para cubrir todo lo que necesita un deportista y que ese deportista esté centrado plenamente en la competición y en rendir al máximo”, ha conclòs, de manera poc convicent, ja que tothom sap perquè ha marxat.