
Mango triplica la seva presència a aquesta zona
La multinacional catalana Mango ha triplicat la seva presència a l’Índia en dos anys i té previst obrir 35 nous punts de venda al llarg d’aquest 2023, fins arribar als 110 en total. Segons explica l’empresa en un comunicat, Mango disposava de 85 punts de venda a finals del 2022 davant els 28 al tancament del 2020. L’expansió de la marca del país va començar el 2014 de la mà el seu soci local, Myntra.
Entre els 35 nous punts de venda que obrirà Mango aquest any al país hi ha dues botigues a Bangalore i Ludhiana.
D’altra banda, com a part del pla d’expansió a l’Índia, la multinacional ha posat en marxa el seu primer punt de venda Mango Man, que obrirà aquest mes en un dels principals centres comercials de Nova Delhi.
Mango va desembarcar al continent asiàtic el 1995 quan l’empresa va obrir botigues a Singapur i Taiwan, i posteriorment a Filipines, Tailàndia, Xina i l’Índia.