Males notícies pels seguidors del Tricicle

Comparteix la notícia

El Tricicle torna per dir adeu definitivament amb cinc funcions al Liceu

Males notícies pels seguidors del Tricicle

Males notícies pels seguidors del Tricicle

Comparteix la notícia

El Tricicle torna per dir adeu definitivament amb cinc funcions al Liceu

El Tricicle torna per dir adeu definitivament dels escenaris amb cinc funcions al Liceu. Així, la companyia representarà ‘HITS-CHIMPUM!’ el 26, 28 i 30 de novembre, i el 2 i 4 de desembre. Els tres integrants del Tricicle, Joan Gràcia, Paco Mir i Carles Sans, han decidit oferir aquestes darreres cinc representacions per “treure’s l’espineta” de la darrera temporada de ‘HITS’ al Teatre Coliseum amb la qual deien adeu al seu públic, però que va ser truncada per la pandèmia quan faltaven encara tres setmanes per acomiadar-se.

El Tricicle afirma que, en realitat, “tornen al Liceu” perquè ja hi havien actuat: “Fa molt temps, al 82, com a figurants de ‘La història d’un soldat’ que va presentar Jérôme Savary amb el seu ‘Le Grand Magic Circus’; va ser una feina d’estudiant, una feineta que ens va oferir, a manera de compensació, l’empresari que va dir-nos que no programaria ‘Manicomic’ perquè li semblava ‘avorrit’”.

La companyia destaca que ara, 40 anys després, tornen al Liceu “de caps de cartell (i amb un camerino només per nosaltres) per posar el CHIMPUN final a la nostra carrera sobre els escenaris”.

‘HITS-CHIMPUM!’ inclou “el millor del millor de Tricicle, o gairebé, perquè per força han hagut de deixar de banda esquetxos que de ben segur algú trobarà a faltar, encara que sigui el més llarg de tots els espectacles que hagin fet: cent minuts farcits de gags”. L’espectacle, que es va estrenar l’any 2016, suma ja més de 400.000 espectadors- reuneix dotze esquetxos mínimament reduïts i un ampli resum, compost de gags curtíssims, que tanca l’espectacle.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.