
Aturen sine die la vacuna espanyola per un greu problema
Campins descarta noves restriccions si no hi ha afectació en el sistema i situa en 200 llits d’UCI el límit assumible
La presidenta del comitè assessor del Govern en matèria de covid-19, Magda Campins, ha descartat que ara per ara s’hagin d’aplicar noves restriccions.
En declaracions a RAC1, ha afirmat que si no hi ha afectació al sistema sanitari no cal tornar a mesures més estrictes, com les que hi ha hagut en el passat, i ha considerat que es poden mantenir les actuals.
Tot i això, ha alertat que hi ha certes intervencions que no es poden deixar de fer, com transplantaments o cirurgies cardíaques, i per això ha situat en 200 llits d’UCI ocupats per pacients covid el límit hipotètic a partir del qual sí que caldria revertir mesures.
2 pensaments en “Magda Campins fixa aquest número d’ingressats a l’UCI per aplicar noves restriccions”