Lukaku ho rebenta tot i diu això sobre anar al Barça

Comparteix la notícia

Romeo Lukaku no està content al Chelsea i amenaça amb deixar els blues

Els greus problemes de Romelu Lukaku

Romeo Lukaku

Comparteix la notícia

Romeo Lukaku no està content al Chelsea i amenaça amb deixar els blues

Romeo Lukaku és un cul inquiet. El davanter belga és una autèntica estrella mundial i ha canviat diversos cops d’equip. Gairebé sempre ha triomfat però se n’ha acabat cansant. És el futbolista que més diners en traspassos ha generat. El darrer el passat estiu. Va sortir de l’Inter de Milà i va arribar al Chelsea per iniciar la seva tercera etapa al club anglès. Per ara no li està anant bé. Només 5 gols en 13 partits de Premier League i té problemes amb l’entrenador Thomas Tuchel.

En una entrevista ho ha rebentat tot dient que vol tornar a l’Inter. I encara ha embolicat més la troca assegurant que després d’això es planteja anar al Barça, al Real Madrid o al Bayern.

Sigui com es sigui és difícil que el davanter belga arribi al Barça a curt termini. Tot podria tractar-se d’una rebequeria i, en qualsevol cas, l’Inter de Milà tindria preferència. A més cal tenir en compte que la prioritat del Barça de cara la temporada que ve és Erling Haaland. No serà un fitxatge fàcil però tots els esforços a nivell econòmic i de club s’estan destinant a convèncer Raiola i el noruec perquè aterri al Camp Nou per ser l’estrella del F.C.Barcelona la temporada 2022-23 i les següents.

Per si falla Haaland, hi ha Vlahovic a la recàmera. El jugador serbi de la Fiorentina té un perfil similar al jugador del Borussia Dortmund i marcaria la diferència durant molts anys. El Barça té clar que necessita un davanter centre top i en cas que també fallés Vlahovic hi ha altres alternatives més arriscades per qüestions d’edat. I aquí ja podria entrar l’opció Lukaku o fins i tot Mohamed Salah, que està tenint problemes per renovar amb el Liverpool.

Romeo Lukaku realizó una entrevista a Sky Sports que ya está trayendo cola por su intención de salir del Chelsea y regresar al Inter de Milán. No se ha emitido en toda su integridad, será durante la tarde de este viernes, pero sí se han filtrado ya algunas otras aseveraciones y una de ellas tiene que ver con el FC Barcelona, además de Real Madrid y Bayern de Munich.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.