Males notícies per a l’espanyolista Loquillo

Comparteix la notícia

Loquillo suspèn un concert en directe

Loquillo a TV3

Loquillo a TV3

Comparteix la notícia

Loquillo suspèn un concert en directe

El cantant Loquillo té 60 anys i és nascut a Barcelona. És català i no es fa dir ‘Boget’ sinó Loquillo. A TV3 li han fet un homenatge i li han dedicat part del programa ‘Sense Ficció’ amb motiu del reportatge sobre la comarca d’Osona, com a zona important de les bandes musicals dels anys vuitanta. Però aquest artista és conegut per altres coses. I no precisament bones.

Que sea la última puta vez que pasas delante de mi puto escenario“.Vete a vacilar a tu pueblo. Aquí mando yo“. Això és el que li va dir a un guàrdia de seguretat que treballava i va passar per davant seu. Una mala educació que ara se li ha tornat en contra. El karma. A Córdoba, ha anul·lat un concert. Ho ha fet quan aquest ja havia començat, a la tercera cançó.

Era de nit i feien 30 graus. Ell suava i anava com sempre vestit amb traje. Però aquest no era el problema. Era l’afonia. No podia cantar. Els espectadors van haver d’esperar durant quaranta minuts per després rebre la notícia que se suspenia el concert. Evidentment, se’ls retornarà l’import de les entrades.

“El diagnóstico oficial hablaba de una afonía galopante después de la comparecencia de la noche anterior bajo un viento de justicia y el enorme contraste térmico con un escenario en el que durante la prueba de sonido el termómetro pudo alcanzar sin problemas más de cuarenta grados” ha explicat Muzikalia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.