
Els condemnats per l'assalat a la llibreria Blanquerna ja disposen de tots aquests privilegis
Set dels vuit empresonats per l’assalt a la llibreria Blanquerna de Madrid ja tenen el tercer grau
Set dels vuit ultradretans empresonats per l’assalt a la llibreria Blanquerna de Madrid el setembre del 2013 estan en tercer grau, menys de quatre mesos després d’haver ingressat a centres penitenciaris per complir penes de poc menys de tres anys, segons ha informat TV-3.
Al novembre l’Audiència de Madrid els va donar un mes per ingressar en centres penitenciaris i el Tribunal Suprem es va oposar als indults.
En les següents setmanes, alguns dels 14 condemnats van ingressar a presó, d’altres van demanar ajornaments i altres tenen recursos pendents.
Quasi tots els empresonats ja han aconseguit la semillibertat i només han de dormir a presó de diumenge a dijous.
1 pensa en “Els condemnats per l’assalat a la llibreria Blanquerna ja disposen de tots aquests privilegis”