En llibertat l’home que en va matar un altre a una residència de Barcelona aquest dimecres

Comparteix la notícia

L’home de 89 anys que en va matar un de 78 a una residència de Barcelona queda en llibertat provisional

En llibertat l'home que en va matar un altre a una residència de Barcelona aquest dimecres

Nou crim violent a Catalunya: Un avi de 89 anys mata a cops un company de residència a Horta

Comparteix la notícia

L’home de 89 anys que en va matar un de 78 a una residència de Barcelona queda en llibertat provisional

L’home de 89 anys que en va matar un de 78 a una residència de gent gran del barri del Guinardó de Barcelona ha quedat en llibertat provisional aquest dijous, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

L’home, que va matar el seu company de residència aquest dimecres, ha estat traslladat davant del jutge d’instrucció i, donat que cap de les parts ha sol·licitat cap mesura cautelar, el magistrat ha acordat la seva llibertat provisional a l’espera que avanci la causa judicial oberta contra ell per un delicte d’homicidi. El detingut ha estat visitat pel metge forense i, degut a la seva situació mèdica, no ha estat possible prendre-li declaració.

Sobre el cas, els Mossos d’Esquadra van explicar aquest dimecres que, de matinada, havien detingut un home de 89 anys per haver matat presumptament un altre home de 78 anys. Tots dos residien en una residència del districte d’Horta-Guinardó de Barcelona. Els fets haurien tingut lloc cap a les 00.30 hores, quan l’arrestat va agredir l’altre home, que va acabar morint.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.