
Leo Messi
El PSG vol fitxar una altra estrella mundial: Lionel Messi no estarà sol
El PSG és un club que té moltes estrelles a la seva plantilla. Tot i això, mai ha aconseguit guanyar cap Champions League i és el somni dels seus directius. Per fer-ho possible, un primer pas serà fer fora Mauricio Pochettino i incorporar Zinedine Zidane. L’èxit de l’entrenador francès amb el Reial Madrid és indubtable, així que pensen que també assoliria grans objectius al Parc dels Prínceps.
Zidane no és l’únic. Nasser Al-Khelaïfi està disposat a portar una altra estrella mundial, Cristiano Ronaldo. Seria un missatge directe per a Lionel Messi, en el sentit de transmetre-li que hi ha jugadors més importants a part d’ell. De fet, a la capital francesa no estan gens contents amb el rendiment de l’argentí i pensen que podria donar més del que dóna. Messi i el seu entorn tenen una opinió molt diferent. Consideren que l’estil de joc de Pochettino i el seu dibuix tàctic li resta possibilitats.
El tècnic francès considera que el jugador portuguès encara té corda per estona. Quan va abandonar la Juventus de Torí i va posar rumb cap a Manchester per reunir-se amb el seu ex equip, pensava que faria una excel·lent temporada i viuria els èxits de la primera meitat de la dècada dels 90. Tot i això, no ha estat així i el de Madeira està molt descontent, així que no tindria cap problema en convertir-se en jugador del PSG.
Aquesta mala maror entre Lionel Messi i l’ex del Tottenham, hauria provocat una tensió insostenible dins del vestuari que hauria provocat que els jugadors perdin la fe amb un i amb l’altra. D’aquesta manera, l’arribada de Zidane és qüestió de temps i algunes fonts locals asseguren que l’única raó s’explica pel partit de vuitens de final de la Champions que enfrontarà espanyols i francesos.
Zidane no vol estar sol a la banqueta i vol comptar amb un segon de luxe, Arsene Wegner, que va entrenar l’Arsenal durant més de 20 anys.
2 pensaments en “El PSG prepara un fitxatge clau per deixar ben clar a Lionel Messi que no és la principal estrella de l’equip”