L’extrem del Leeds que segueix el Barça… però el preu se’n va de pressupost

Comparteix la notícia

El Leeds United juga a la Premier League anglesa

Desastre del Leeds United: Tots aquests jugadors voldran marxar

Leeds United

Comparteix la notícia

El Leeds United juga a la Premier League anglesa

Al Barça hi va jugar Rafinha. El brasiler va començar bé però no va acabar de triomfar al Camp Nou. Després de passar per diversos equips actualment juga al PSG on no hi té gaire protagonisme. Aquest estiu fins i tot es va especular amb la possibilitat d’una cessió a l’Espanyol però no va acabar de reeixir. Els pericos, però, van aconseguir fer-se amb els serveis d’un altre ex del Barça, Aleix Vidal, i per ara el rendiment no és dolent. Fins i tot ha fet un gol amb la samarreta blanc-i-blava.

Però avui parlem d’un altre jugador amb qui Rafinha Alcántara no només hi comparteix un nom similar sino també nacionalitat.

Es tracta de Raphinha, un extrem brasiler (com Rafinha, que a difèrencia del seu germà Thiago va decidir jugar amb Brasil i no amb Espanya) que juga al Leeds United de la Premier League anglesa. És un dels molts noms que sonen per reforçar la plantilla del F.C.Barcelona. I és bo que surtin tants noms ja que el Barça haurà de seleccionar molt bé d’acord amb criteris tècnics i econòmics.

I què pot oferir Raphinha? D’entrada és jove. Té 24 anys i la temporada passada va explotar. 6 goles i 9 assistències. Uns bons números per un extrem. Ara bé, el Barça ja té altres jugadors en aquesta posició i al mercat també n’hi ha. Per tant caldrà fixar-se en el preu. Raphinha acaba contracte l’any 2024, per tant es fa difícil que el proper estiu es pugui comprar barat com passa amb els jugadors en últim any de contracte.

Segons el portal especialitzat TransferMarkt, el seu valor de mercat és de 30 milions d’euros. Sense ser excessivament car tampoc és una ganga. De ben segur que la secretaria tècnica en farà un bon seguiment i en funció de totes aquestes variables acabarà decidint. Això sí, no seria un fitxatge fàcil. El Manchester City també s’hi ha interessat i si finalment decideix fitxar-lo, el Barça no podria competir amb el club de Guardiola. La diferència econòmica és brutal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.