Les tres opcions de Nico González a la Lliga espanyola

Comparteix la notícia

Nico González no acaba de trobar el seu lloc al Barça i podria marxar aquest estiu

El Valencia CF tornarà Nico González al Barça i aquest serà el seu substitut

El Barça pensa què fer amb Nico González

Comparteix la notícia

Nico González no acaba de trobar el seu lloc al Barça i podria marxar aquest estiu

Amb només 20 anys, Nico González ha estat una de les sorpreses positives del FC Barcelona aquesta temporada. 27 partits, 2 gols i 1 assistència. Ronald Koeman va confiar en ell i va respondre. Amb Xavi ha anat perdent protagonisme, en part per la recuperació de Pedri, que estava lestionat a principi de temporada.

Nico González té molta competència actualment al mig del camp. Pedri, Gavi i Sergio Busquets tenen preferència davant d’ell i encara que Frenkie de Jong acabi marxant, arribaria Bernardo Silva (i fins i tot Carlos Soler) per reforçar la zona. A més també cal tenir en compte que el Barça ha fitxat Franck Kessié a cost 0. Nico hauria d’estar una temporada més esperant la seva oportunitat des de la banqueta i això podria estroncar la seva progressió. És per això que Xavi Hernàndez creu que el millor és que vagi cedit.

S’havia parlat de la possibilitat que anés al Manchester City però tant la directiva com l’entrenador consideren que el millor és que agafi experiència a la Lliga espanyola. En aquest sentit hi ha tres opcions que li assegurarien la titularitat. Qui té més interès és el Valencia CF. És una petició expressa del nou entrenador, Gennaro Gattuso. L’opció que més agrada al Barça no és aquesta, és la del Betis, un equip en alça i amb un joc molt vistós.

També cal tenir en compte que les relacions entre el club català i l’andalús són excel·lents. El Betis jugarà l’Europa League la propera temporada i això també és important. Cal que Nico agafi experiència en competició europea. També podria agafar-la a la Real Sociedad, la tercera opció del jove jugador gallec a la Lliga espanyola. En tots tres casos aniria cedit per una temporada i sense opció de compra. Xavi confia en Nico González però a llarg termini. Si no funciona sempre hi haurà temps per vendre’l.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.