
Leonor de Borbón
Leonor de Borbón es desmadra a Gal·les
Leonor de Borbón té 17 anys. El seu aniversari va ser el 31 de desembre. L’any que ve farà 18 anys i tindrà la majoria d’edat a Espanya. Ara mateix està estudiant a Gal·les. Els seus pares van pensar que a l’Estado espanyol el sistema educatiu no era suficientment bo per la seva educació. Allà està gaudint de la seva vida, com faria qualsevol noi o noia de la seva edat. Està escolaritzada en un internat pel qual els seus pares (nosaltres) han pagat 72.000 euros pels dos cursos.
S’han filtrat poques fotos, però les que s’han filtrat demostren que s’ho està passant bé. Ara hem sabut que s’ha fet un piercing a l’orella. Ja portava les arracades que porten la majoria de nenes quan neixen, però ara s’ha foradat el lòbul de l’orella. Evidentment aquest gest no ha agradat gens als seus pares i, especialment, a Letizia Ortiz, que és molt recatada.
Leonor de Borbón provoca disgustos a la Casa Real
Els Borbons són anti tatuatges i anti piercings i, és clar, no estan gens contents amb aquest gest de la Borboneta, que és una actuació de rebel·lió contra els seus pares. La seva germana petita, per contra, mai s’ha volgut foradar les orelles i mai l’hem vist amb arracades. Potser és que té més personalitat.
Segons explica el diari El País, “La regulación de los piercings difiere en las distintas naciones que conforman Reino Unido. En todo el territorio se aplica la prohibición de realizarlos en los genitales o en los pechos de las mujeres menores de 16, la edad del consentimiento sexual. Para el resto de piercings, incluido en la lengua, no existe límite de edad”. No se l’ha fet ni als murgons ni als genitals (que sapiguem), només se l’ha fet a l’orella.