
Leonor de Borbón
Leonor de Borbón es fa gran
Leonor de Borbón té 16 anys. És una adolescent amb les inquietuds de qualsevol adolescent de la seva edat. A Gal·les a l’internat ha descobert que hi ha vida fora les parets i els jardins de la Zarzuela. Si en qualsevol cas, una estada en un internat resta llibertat respecte qualsevol casa, ella s’ha sentit lliure i ha conegut molta gent, inclòs qui podria ser el seu nòvio.
Fa temps, la premsa espanyola va assegurar que hi havia un nen (o noi) de la seva escola que li despertava uns sentiments diferents a l’amistat. Concretament deien que la feia “somriure” (“le hace sonreír”). Una manera molt especial de dir que saltaven espurnes entre ells dos i que no era un company de classe i prou. Ara hem sabut que el nòvio de Leonor de Borbón ha estat a Madrid i ha acompanyat la Família Real.
Les xarxes socials ja han publicat la foto. Té el cabell arrissat o morè i porta barba. De moment, només tenim el perfil, però de ben segur que li veurem la cara ben aviat. És més gran, va un o dos cursos més endavant i té pinta de hipster. Ho ha explicat Pilar Eyre a Lecturas: “Dicen que este verano a Felipe y Letizia se les ha añadido el ‘boyfriend’ de Leonor, que un gran amigo les ha prestado su barco para que se perdieran por las islas Eolias, partiendo del puerto de Lipari…“. Diuen també que té doble nacionalitat: brasilera i estatunidenca.
Els paparazzis estan molt pendents dels seus moviments. Madrid, Mallorca, Itàlia o qualsevol zona del Mediterrani on els joves es puguin ‘escapar’. Tothom s’imagina una foto de tots dos junts a la platja, amb banyador i biquini. És la foto del milió d’euros.



