
Laura Fa explica què ha viscut a l’ AVE
La col·laboradora catalana de Sálvame, Laura Fa, fa molts viatges entre Barcelona i Madrid. No és l’única que puja a l’ AVE diverses vegades per setmana i que es mou entre les dues grans ciutats. Fa viu a cavall entre Catalunya i Madrid i sovint agafa el tren d’alta velocitat amb estacions fantasmes al mig de la Espanya Profunda.
Fa poc va viure una experiència desagradable i la va explicar per fascicles a través de xarxes socials. Amb diferents missatges i imatges va narrar com un home no parava quiet i feia moviments amb les cames i el cos com si tingués ganes d’anar al lavabo, com si tingués ganes d’orinar. Però no s’aixecava de la seva cadira. Romania quiet a la butaca.
“A Barcelona ha pujat un senyor. No sé si té pipí o què li passa“, ha escrit Laura Fa. L’home estava nerviós però també feia posar nerviós a la resta del vagó. “Crec que és pipí. Estic per avisar-lo que hi ha lavabo. O això o li foto un xisclet ben aviat“, ha escrit la col·laboradora de Sálvame.
“Tinc els nervis que rebento caps. Que ningú em toqui els nassos avui que no tinc el xixi per a farollilos“. Així es va pronunciar la catalana en arribar a Madrid. Finalment l’home va baixar i va poder anar al lavabo o va poder solucionar el problema que tenia.
Fa comparteix plató amb altres personatges coneguts de Telecinco com Kiko Hernández, Belén Esteban, Carlota Corredera, Paz Padilla, Lyidia Lozano i el presentador, el també català, Jorge Javier Vázquez.
El tren d’alta velocitat connecta Madrid i Barcelona, arribant a una velocitat màxima que frega els 300 km/h en alguns punts en línia recta. La primera línia que va existir va ser la que unia Madrid i Sevilla, amb parada a Córdoba i Ciudad Real. Va ser a principi dels anys noranta. Una vegada més, una nova discriminació amb Catalunya, on no va arribar fins l’any 2008 després de molts retards. A Girona i Figueres encara va arribar més tard.







1 pensa en “Experiència desagradable de Laura Fa a l’ AVE”