
Laura Borràs deixa en evidència el Govern Aragonès per la seva estratègia de rendició
Laura Borràs parla clar a la conferència municipalista de Junts a l’Ebre
La presidenta del Parlament suspesa, Laura Borràs, no s’ha referit explícitament al requeriment que la Junta Electoral Central ha enviat a la mesa sobre el seu escó dijous passat, però sí que ha comentat la sentència que li demana tretze anys d’inhabilitació: “ens volen inhabilitar i nosaltres hi som per habilitar totes les persones de Junts”, ha apuntat, en declaracions recollides per l’ACN.
La presidenta de Junts per Catalunya, des de la conferència municipalista del partit a l’Ebre a Amposta (Montsià), també ha carregat contra l’executiu d’Aragonès assegurant que és un Govern que “pateix sequera d’escons, de propostes de país i de voluntat de confrontació amb l’Estat per poder avançar cap a la independència” i ha repetit que és el de “l’anar fent, el de deixar-ho estar”.
Borràs ha insistit que “voldrien que estiguéssim planyent-nos perquè la situació és complicada”, però que està “al peu del canó”. “Jo no ho deixo estar perquè deixar-ho estar és més còmode, però no serveix per avançar”, ha seguit.
ERC “distreu” amb l’acord de claredat
La presidenta de la formació independentista s’ha referit també a l’acord de claredat i al referèndum assegurant que des d’ERC “ens distreuen” i ha valorat que els republicans han “excel·lit” en “incomplir els acords que van assolir per accedir al Govern”.
Davant dels alcaldables de Junts a les Terres de l’Ebre, Borràs ha emfatitzat que les eleccions del 28 de maig són “importants pel conjunt del país i per Junts per Catalunya”. Borràs ha comentat que són un partit “jove”, però també “fort” i ha acabat afirmant que la formació “cada vegada es troba més en solitari” defensant la independència.