L’espanyolada embogeix contra Laura Borràs: “Es la generalísima”

Laura Borràs posa a lloc el diari Ara
Laura Borràs passa revista als Mossos d’Esquadra
Els actes de la Diada es van separar entre els actes institucionals al Parlament i la gran manifestació que va tenir lloc al centre de Barcelona. A mig matí, la presidenta del Parlament, Laura Borràs, arribava al Parc de la Ciutadella on passava revista als Mossos d’Esquadra, que anaven vestits de gala. Tot seguit, sonava el Cant de la Senyera en un entorn solemne i molt emocionant.
L’espanyolada, com sempre, va fer befa del vestuari de la policia catalana i va atacar personalment la presidenta Laura Borràs, considerant-la la “Generalísima”. Un missatge que no només és una comparació amb el dictador Francisco Franco sinó que també té un tuf masclista important. El tuitaire Eugenio d’Ors es refereix a ella com “tipa”, insinuant que una dona no pot passar revista i que ho hauria de fer un home.
El missatge d’aquest usuari de Twitter espanyolista ha rebut molts comentaris per part de a seva parròquia. Entre ells, d’Antonio Gallego, diputat de VOX al Parlament, que ha assegurat que el partit feixista prendrà mesures contra Borràs per aquesta actuació.
Si un li diu “tipa”, l’altre li diu “susodicha”. Aquesta ‘susodicha’ és la Presidenta del Parlament, la institució més important del nostre país després de la Generalitat.